9. elokuuta 2013

Pikkuisen pinkkiä

En oo nyt yli kolmeen viikkoon väsänny minkäänlaisia lakkauksia, mutta nyt aloin taas kaivata kynsillekin vähän piristystä ja otin vihdoin itseäni niskasta kiinni. Mikäs olisi sen piristävämpää kuin pinkki, joten valitsin sen tämän lakkauksen pääosaan. ;)


Tää oli tämmönen pehmeä laskeutuminen tauon jälkeen takaisin kynsien ja lakkausten maailmaan, ja yksinkertaisesti vaan lakkasin kynnet pinkillä ja leimailin tuollaiset valkoiset koukerot reunoille. Tosi simppelit tehdä, mutta ainakin itse tykkäilen näistä kovasti siitä huolimatta! :)

Käytin näissä:
Isadora - Power Pink
Konad - White
m36

Konad-laattojen kuvaaminen on kyllä aina yhtä haastavaa, kun ne vaan on niin kiiltäviä ja heijastaa kaiken mahdollisen! Aarrgh... :p Ehkä mä vielä joku päivä opin.
Oon muuten huomannu, miten aina suunnittelen kesäks hirveesti tekemistä ja ajattelen, että silloinhan ehtii tehdä vaikka mitä, kun ei oo koulua ja läksyjä. No, tässä se taas huomattiin ettei puoliakaan suunnitelmista lopulta ehdi oikeasti toteuttaa. :D Kuvittelin esimerkiks lakkaavani kynsiäkin kesällä paljon normaalia useammin, mutta toisin kävi - syntyi vain parit hassut lakkaukset kesän alussa. Ei vaan ollu aikaa lakkailla, kun olin koko ajan jossain menossa, ja lakkaaminen vaatii kuitenkin sen oman rauhallisen hetkensä. :) Mutta jospa nyt koulun alkamisen myötä rutiinien palautuessa normaaleiksi alkaisin taas panostaa kynsiin kuten ennen!

Tykkäsittekö kynsistä? Ja oletteko huomanneet saman ilmiön, että kesäksi aina suunnittelee kaikkea "kun on aikaa", mutta todellisuudessa puolet suunnitelmista jää toteuttamatta? :D

8 kommenttia:

  1. Tykkään, nätit ja siistit. :) Niin sitä tuppaa kesällä vähän käymään... :D

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet, ja kiva kun liityit lukijaksi!:D Mulla on kans ihan sama juttu, että "kesällä ehtii", mutta ei sitten kuitenkaan.:/:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)


      Ja hyvä tietää, etten oo yksin tän ongelman kanssa. :D

      Poista
  3. ihanat! tykkään tosi paljon. itekki lakkailisin enemmän jos mulla ois pitemmät kynnet, kun niitä tuppaa pureskelemaa. Kaks kertaa mun tän ikäni aikana mulla on ollut pitkät kynnet noh minä ihanana ihmisenä sitten olen aina sattunut pureskelemaan ne lyhyiksi. ja osaisin lakata kynsiä noin kun sinä. noh. toivottasti mulla ois pitkät kynnet ees joku päivä ja oppisin lakkaamaan nii noin hienosti. Mutta en ala nyt mitään elämän tarinaa kertoo joten joten.. Tosi hienot kynnet! Oo ylpee että oot noin taitava tekee kynsiä!

    Tsekkaathan munki blogin? Ja toivottavasti liittyisit lukijaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :3

      Kynsien pureskeluun mulla ei oo oikein mitään vinkkejä, koska mulla ei oo asiasta omakohtasta kokemusta. Mutta sen voin sanoo että kyllä lyhyemmillekin kynsille saa tehtyä vaikka mitä kivoja lakkauksia kun vaan vähän mielikuvitustaan käyttää! Netistä löytyy paljon ideoita ja vinkkejä, joista voi sitten muokata omaan makuun sopivat. Suosittelen selailemaan. :)

      Ja kynsiä oppii lakkaamaan ainoastaan harjoittelemalla, en mäkään ollu täydellinen tätä harrastusta aloitellessani, en ole sitä vieläkään enkä koskaan tule olemaankaan. Mutta harjoittelemalla kehittyy. Tsemppiä! :)

      Poista
  4. Blogissani on muutes sinulle Liebster- tunnustus! :)
    http://mylifewithnailart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mullakin ois blogissani sulle ja sun blogilles Liebster blog -tunnustus :)
    http://varjatytkynnet.blogspot.fi/

    VastaaPoista